måndag 2 februari 2009

Helgen

Heej ;)
ja helgen är över kan säga att den har varit riktigt kul. 

Fredag: skolan var i restaurang va kul och slappt sen så åt man mkt desserter :) på kvällen drog jag in till marcus han jago ch filip skulle festa. det börja med att vi förkröka först på olympus och senare hemma hos marcus där satt vi och spelade spel och datan drack öl och sprit :D gott gott efter det skulle vi på en lokal fest men de va en jväla nazi fest så vi drog. vi kom till en blatte fest som dem kalla de ist :D mkt mkt roligare. vi va 3 svenskar. men där va de kul. sen blev de stan där tappa jag bort marcus och filip alla vi tre va väl lite smått onyktra men fan de va kul. tack för en trevlig kväll.

Lördag först på dagen så åkte jag till tunapark och köpte kläder blev ett par chinos och en jacka. snygg :) billigt haha. sen så skulle jag vara chafför åt min kusin in till kholm. så jag körde in henne ohc någon mer. inne i stan drog jag till marcus. vi drog till en fest. ja hade de rätt okej där fast ja va nykter. fanns lite folk man kännde. :) drog hem runt 1 va? aja skit samma de va en kul kväll eller lagom iaf.

Söndag: blev det av till uppsala på kvällen för att träna paintball. älskar stället de e så sjukt najjs. de roliga är att vi körde en bana som vi troligtvis kommer att tävla på nu i april i spanien. hoppas den blir bra. sjukt bra bana rolig att spela. men i första matchen skadade jag mitt knä IGEN. så surt. de vill aldrig gå över. så mitt knä va svullet och jag haltade resten av träningen. men de hindra inte mig att spela.

det har vart en sjukt najjs helg.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar