söndag 1 mars 2009

dålig på att blogga förlåt.


Jag vet jag har vart dålig på att blogga. förlåt. ja har fått lite klagomål.

jag kan berätta lite om helgen iaf. så har ni något att läsa.

Fredag: 
Skolan: började gå i skolan skulle vara i restaurang. dem körde med mig i köket som fan känndes de som. hade ne bakom mig som sa va ja skulle göra hur ja skulle göra och va ja ine ska göra bla bla bla. fan va arg ja va tillslut. hade vaknat på helt fel sida. men men maten blev grymt god iaf. sen hade jag prov inge nödvändigt att veta det. skit samma.

Eftermiddag: efterksolan drog jag och fredrik hem till mig. med sällskap av ebbe ett tag. sen skulle min mamma till lager 157 så jag och fredrik följde med dit. mamam skulle betala mina kläder. eller om jag hittade någon skjorta. och de gjorde jag jag hittade två. jagbrukari nte gå i skjorta så ofta. men dem va snygga. så två skjorter för 200 kr de va ta en betala för två :D sen drog vi hem jag duschade och så sen började vi öppna ölen och cidern hemma hos mig.

Kvällen: på kvällen var det fest hos kewso. så jävla kul de va där. fick träffa en hel del nya människor så det var kul. sen festa jag med johan Hellan ;) vi äger på fester seriöst :P. sen kom ju sandra tallgren med sina vänner. några har man sett tidigare andrai nte. men ni va sköna och nej ja e inte kaxig (A) körde ölspelet och Lina höll på och supa mig underbordet hon klarade de nästan. sen kom hanna med vänner. kul att fesat med er. måste vi göra mer gånger. men då lovar jag att de ska bli mkt MKT galnare. ;) drog till stan kom in som VIP på starran. sen bar det hem. en toppen kväll de blev 5/5 toasters KANONKUL


Lördag: 
dagen: vaknade var seg som fan. tror jag fortfarande var full gick uto ch handla lite. träffa mina kusiner som fixa inför kalaset på kvällen. kom hem tog de lugnt duscha och så. 

Eftermiddag/kväll: först bar det av till min morbror som fyllde 55. så förkröket där gratis allt så man säger ju inte nej :D skumpa, vin, öl ja :D 

sen drog jag med bussen till khom och skulle festa. på bussen träffa jag ville hampus och ja jonas? heter han de kanske. som skulle med mig och senare hoppade erika och felicia på. de va jävla goda groggar vi tog på bussen HB ;) den va god. haha sen kommer vi till festen. har en halv vodka väntar där :P börjar dricka sen mötte jag sandra med vänner igen :D kul att ni kom :D sen kom även hugo och filip :D fan vi äger du och jag hugo hade så jävla kul sne på kvällen. så grymma :D och utslängde från lilla de gilalr jag . och när jag gick ut så ville vakten se mitt legg när jag stod utanför han e dum i huvet. :S men på kvällen gick jg runt och fråga efter telefon nr ja hade 19 st på min arm på kvällen sen haha ja la in 5 st i min mobil. kommeri nte ihåg vilka alla va :S xD. men hela helgen blir fan 5/5 toasters så sjukt kul har jag haft :D

just det min mobil delade sig på hälften sen på kvällen ;)

1 kommentar: