måndag 9 mars 2009

Måndag


skolan hade typ en och en halv lektion nödvändigt. men men. gick till stan köpte ny färg till håret ville pröva något nytt men men. haha.

sen efter skolan bar det av och möta amanda (jag var nervös. har aldrig pratat med henne i verkligheten xD) men vi gick och fika de va kul :) sen efter det gick vi till elwynska hon skulle köpa en tröja sen blev det stan innan våra bussar gick :D träffa johan bestämde vad vi skulle göra i helgen. så vi ska festa då :D 

när jag kom hem började jag laga mat. blev pizza :D sen gick jag hem till evelina och micke. evelina fick färga mitt hår. så nu är det nyfärgat. :)

1 kommentar:

  1. Naw, de va mysigt att träffa dig med, och du var inte ensam om att vara nervös men de gick ju kalas eller hur :D, tack ännu en gång för fikat gullunge :D <3

    SvaraRadera